Hjem » FAQ
FAQ: Ofte stillede spørgsmål og svar
Ja, vi er medlem af den danske rejsegarantifond og er derfor underlagt skrappe budgetkrav. Vores medlemskab af Rejsegarantifonden, er jeres finansielle sikkerhed.
Ja, i bedes blot kontakte os og i vil få nærmere instrukser.
Ja, vi sender kvitteringer ud på alle hverdage om morgenen, så snart vi registrerer jeres indbetaling.
Der skal altid medbringes gyldigt pas når man rejser i EU og verden.
Vi henviser til vores afsnit om rejseforsikringer for en uddybning. Men man skal altid medbringe det blå EU-sygesikringskort, samt gyldig rejseforsikring.
Jeresferie.dk kan ikke holdes ansvarlig for tabte liftkort. Vi anbefaler at man altid tager et billede af liftkortet. I tilfælde af at man taber det, er der muligheder for at de måske kan genskabe det mod et mindre gebyr. Liftkort er personligt og kan ikke overdrages til andre.
Information
Har du brug for hjælp?
Hold dig opdateret på nyheder og gode tilbud på vores Facebook
Følg os på Facebook og hold dig opdateret på nyheder og gode tilbud fra Jeresferie.dk.